.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دست‌نشان گزینه اصلی سرمربیگری سایپا شمال
مدیرعامل باشگاه سایپا شمال با اعلام اینکه تمرینات سایپا شمال به‌زودی آغاز می‌شود از دست‌نشان به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری سایپا شمال یاد کرد.

به گزارش شمال ،مهدی پیروزرام مدیرعامل سایپا شمال امروز در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: شب گذشته با بازیکنان فصل قبل تیم نشستی را برگزار کردیم و تا 10 روز آینده باشگاه سایپا این قول را داده که با این افراد تسویه حساب مالی انجام دهد.

مدیرعامل سایپا شمال تصریح کرد: مشکلات تیم در شرف حل شدن است و اسپانسری که برای تیم صحبت شده بعد از عید سعید فطر همکاری را با هم شروع خواهیم کرد.

پیروزرام در ادامه افزود: با چند گزینه داخلی و خارجی مذاکره کردیم و نتایج خوبی از این جلسات گرفتیم. فعلا گزینه اصلی نیمکت سایپا شمال نادر دست‌نشان است، وی علاوه بر بومی بودن تجربه بسیار خوبی در لیگ برتر و لیگ یک داشته همانطور که می‌دانید در کارنامه خود چند صعود را به ثبت رسانده است.

مدیرعامل سایپا شمال افزود: زمین وطنی در فصل قبل مشکلات زیادی را برای سایپا و نساجی در رقابت‌های لیگ آزادگان داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد تا قبل از مسابقات شرایط زمین به حد مطلوب خود برسد. البته نظرم این است که نشستی را با  دوستانم در باشگاه نساجی داشته باشیم  تا بتوانیم به عنوان نمایندگان شهر و به ویژه استان سهمیه لیگ برتر را کسب کردیم.

پیروزرام گفت: بعد از عید سعید فطر تمرینات تیم را شروع خواهیم کرد البته به طور همزمان سرمربی و اسپانسر تیم سایپا اعلام خواهد کردید.

وی ابراز داشت: جا دارد از این رسانه از تمامی بازیکنان مازندرانی حاضر در لیگ‌های کشور چه استانی و چه کشوری دعوت شود.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.